شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

بهترین من

بدون عنوان

1392/12/17 9:03
نویسنده : مامان سارا
138 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بهار در راهه. عسل بهاری من فصل بهار رو همیشه دوست داشتم و حالا که تو هم زاده فصل بهاری اونو بیشتر دوست دارم.

تو تقریباً آماده ای ..... لباس عیدیت رو خریدیم . اون شبی که برات خرید کردیم اومدیم خونه تنت کردم (البته ساعت ١ نصف شد) بعد خودت گفتی برین دوربین بیارین ازم عکس بگیریننیشخند

برات عیدیدنی و عیدی گرفتنو توضیح دادم و حالا تو مشتاقانه آماده سال ١٣٩٣ هستی.

خدایا خودت کمکمون کن که سالی سرشار از سلامتی و خوشی و آرامش داشته باشیم.

*** اون شب شام خونه مامان ناهید بودیم مرغ درسته توی فر درست کرده بود. منو صدا می کنی میگی سارا بیا ببین مرغِ گاوهِ(morghe gave)خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان اميران
1 فروردین 93 0:21
مرغه گاوه قربونت برم شيرين زبون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد