شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

بهترین من

این روزای زمستونی

1392/12/18 8:41
نویسنده : مامان سارا
356 بازدید
اشتراک گذاری

گل من

سه شنبه و چهارشنبه برف شديد و بي سابقه اي اومد و من نرفتم سر كار و حسابي باهم كيف كرديم و من ازت لذت بردم.

سه شنبه توي حياط خلوتمون رفتيم برف بازي و باهم آدم برفي درست كرديم.

به رسم سالهاي كودكي خودم به تقليد از مامان بهجت مهربون لرزونك درست كردم و گذاشتيم توي برف.

چهارشنبه باهم با خمير نمكي ظرف براي سفره هفت سين درست كرديم.

 

پنجشنبه رفتيم سينما; عمه انسي برامون بليط سينما براي فيلم آقاي گرو گرفت . توي سينما چند بار همه به خنده  تو خنديدن. كلي خوش گذشت

يه بعد از ظهر كه با هم خواب بوديم يكي زنگ زد به موبايلمو از خواب پريديم. ميگم چقدر بعضيا كم عقلنا. ميگي:ببين سارا بعضيا عقل ندارن بعضيا عقل دارن، ناراحت نباش.

عسلم من چيكار كنم با اينمهمه خوش مزگي تو. به زودي عكساي اين روزا رو ميذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

melika
27 بهمن 92 10:55
elahii man fadaye un ghovate ghalb dadanesh besham aziiiiiiiizam man delam barash tang shdoe
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد