شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

بهترین من

امیرکبیر

1392/9/17 14:32
نویسنده : مامان سارا
137 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ها معمولاً با سارینا اینا می ریم بیرون و یکی از جاهاییکه معمولاً میریم پارک قیطریست. یه روز که داشتیم پیاده روی می کردیم مجسمه امیرکبیرو دیدی و پرسیدی این کیه؟؟؟؟؟؟؟ منم گفتم امیرکبیره و در حد فهم تو برات ازش گفتم. چند شب پیش یه عکسی از امیرکبیر رو دیوار دیدی تو خیابون . ازم پرسیدی کیه گفتم : امیرکبیره که یه بار تو پارک بهت نشونش دادم. یکم فکر کردی گفتی: سارا ببین( جدیداً این جوری می گی) یه عروسک امیرکبیر برام بگیر. من پسرم باید با عروسک امیرکبیر بازی کنمتعجب. اون آدم خوبیه. پاستیل داره. مریضا رو با ماشینش میبره بیمارستانتعجب آخه پسر من کی این چیزا رو گفتم!!!!!!!!!

راستی یه کلمه بامزه که این روزا استفاده می کنی. منتهاستنیشخند. خیلی شیرین صحبت می کنی عسلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد