شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

بهترین من

شيرين

1392/9/11 11:10
نویسنده : مامان سارا
119 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم از شيرين زبونيهات بگم كه تمومي نداره:

آبدندان(آبنبات)

هوافان(هواپيما)

دائره ُمله( دائره المعارف)

البته درست همه اينا رو بلدي فقط مي خواي مارو سركار بزاريچشمک. بهت گفتم شايان آبدندان مي خواي مي گي : نه بگو آبنباتنیشخند

بهت ميگم: مادر جون      ميگي: بله جونم

جديداً تا غذات تموم مي شه ميگي: من غذاهاي مامانمو خيلي دوست دارمخجالت

علائق غذاييت: پيازداغ فراوون  ، كتلت ،  كباب  ،  فست فود ، آبگوشت  ، زرشك پلو

عاشق كتابي اگه بگم حدود 80 جلد كتاب داري دروغ نگفتم. دقتت به كتابات خيلي زياده و همشو چندين بار مامان فريبا و پريسا و من برات خونديم.

يه بار داشتي كتاب عليرضا رو پاره مي كردي خلاصه ... دعواي حسابي اي بر پا شد و سه تايي باهم قهر كرديمگریه. حالا ازون موقع تا حالا تا يه كتابي عليرضا دستش مي گيره مي گي اگه دست بزنم دعوا مي شه؟

وقتي مي خواي كتاب ورق بزني انگشت اشاره دستتو مي زني تو دهنت بعد با دست ديگت كتابو ورق مي زني.نیشخند

وقتي مي خواي يه چيزي رو نشون بدي مثلا يه عكسي تو كتاب با انگشت وسطي يعني با انگشت بغلي انگشت اشاره نشون مي دي

انشاء الله به زودي كلي عكس مي ذارم برات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان اميران
16 آذر 92 23:11
اي جان چه شيرينه اين آقاشايان ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد