شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

بهترین من

این همه عاشق داری ...پرتقال من

1393/7/28 9:40
نویسنده : مامان سارا
238 بازدید
اشتراک گذاری

قتــــی‌ بـــاد آروم آروم، مـــوتو نــوازش می‌کنه ... طبیعت وجــودتو انـــقدر ستــــایش می‌کنه
وقتی‌ که یواشـــکی خواب به سراغِ تــــو میاد ... برای داشتــن چشمـــای تو خواهش می‌کنه

این همه عاشــــق داری، چطور حسودی نکنم ؟!
وقتــی‌ شب فقط میــاد، برای خوابیـــدنِ تو ... خورشید از خواب پا می‌شه، تنها واسه دیدنِ تو
وقتی‌ که چشمه حریصه، واسه لمسِ تنِ تو ... یـا کـه پیچــک آرزوشــــه، بــشه پیـــراهن تـــو
این همه عاشــــق داری، چطور حسودی نکنم ؟!
وقتی‌ هــر پـرنده به عشـــقِ تو پــــــرواز می‌کنه ... عشقِ تـو حتی طبیعتو هَــوَس باز می‌کنه
وقتی‌ توو قلب خـدا این همه جا هست واسه تو ... چرخ گردون، واسه تــو گردشو آغاز می‌کنه
این همه عاشــــــــــــق داری، چطور حسودی نکنم ...
 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                        بودنت هنوز مثل بارونه،

                                        تازه و خنک و ناز و آرومه. 

                حتی الان از پشت این دیوار که ساختند تا دوستت نداشته باشم.

                                          اتل و متل! بهار بیرونه.

                                      مرغابی تو باغش می‌خونه. 

                                              باغ من سرده،

                                  همه‌ی گل‌هاش پژمرده دونه دونه.

                                      بارون بارونه، بارون بارونه، ...

                                           دلم تنگه، پرتقال من! 

                                          گلپر سبز قلب زار من! 

                         منو ببخش، از برای تو هر چی که بخوای میارم.

                                          اتل و متل! نازنین دل! 

                                         زندگی خوبه و مهربونه. 

                       عطر و بوش همین غم و شادی کوچیک و بزرگ‌مونه.

                                       آهای زمونه! آهای زمونه!

                                این گردونه‌اتو کی داره می‌چرخونه...

                                        بودنت هنوز مثل بارونه، 

                                        مثل قدیما، پاک و روونه،

                            از پشت این دیوار بی‌رحمی که بین‌مونه.

                                  هاچین و واچین! عسل شیرین! 

                                         قصه‌مون هنوز ناتمومه. 

                   از این‌جا به بعد کی می‌دونه که چی سرنوشت‌مونه.

                                       بارون بارونه، بارون بارونه، ...
 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
عزيز دلم اين دو تا آهنگ با گل گلدون من و به طاها به ياسين از لالايي هاي مورد علاقت شبهاست كه من بايد برات بخونم

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد