شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

بهترین من

چند تا مطلب

1393/4/16 9:24
نویسنده : مامان سارا
116 بازدید
اشتراک گذاری

گل من

تو حدود 6 ماه شير منو خوردي بعدش به خاطر يه سري مسائل ديگه به شيشه شير و پستونك عادت كردي. قبل از دوسالگيت پستونكو با كمك دكتر و به بهانه پليس ديگه نخوردي. ولي شيشه شير همچنان ادامه داشت تا ديروز كه شكست و ........ ديگه نگم كه چه جرياناتي داشتيم و لي كم كم داري عادت مي كني . الهي من بميرم برات كه اينقدر قشنگ با مسائل كنار مياي عشق من.گریه

امروز صبح كه داشتم ميذاشتمت خونه مامان ناهيد، رفتيم برات شير كاكائو بخريم مغازه بسته بود. گفتم اااااااه اين چرا بستس؟؟؟؟؟؟

گفتي: اشكال نداره شايد اونم يه بچه كوچيك داره كه بايد ببرش جونه مامان بزرگش. من چه كنم با اينهمه شعور نفسم.بوسبوس

___ خالم از كانادا اومد و كلي سوغات برات آورد. مليكا هم يه سري چيز فرستاد. زنگ زديم از مليكا تشكر كنيم، مليكا بهت گفت شايان با من ازدواج مي كني؟؟؟؟؟؟؟ تو گفتي اول بايد برم سربازي!!!!!!!!خندونک

___ عليرضا بهت گفت بيا تاس بندازيم هر كي 6 بياره برندس و 6 رو بهت نشون داد. پشتت 6 رو تو دستت درست مي كردي بعد مي آوردي مي ذاشتي رو زمينقه قهه

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد