شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

بهترین من

خوشمزه پسر

1392/8/7 8:18
نویسنده : مامان سارا
103 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگمگم(خوشمزه به زبون خودت)اینقدر جدیداً با مزه حرف می زنی که نگو. دیشب شامت تموم شد گفتی: الهی شکر خدا به من نان دادمتفکر. فحش دادن که حسابی به راه: میگی ای پدر س گ ز ه ر م ا ری      اخ م خ .تعجب

زمانایی که خالت برای رانندگی تمرین می کنه خیلی با مزه راهنماییش می کنی و از دست ماشینایی که هی براش بوق می زنن عصبانی می شی و فحش می دیعصبانی

عزیز دل مایی نفس راستی چند تا کلمه رو انگلیسیش رو بلدی: سیب, پرتقال, کتاب, آب, شیر, ماشین لباسشویی, سلام

بهت می گم شایان من تو و علیرضا رو خیلی دوست دارم. می گی: ماهم تو رو خیلی دوست داریمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد