شايان دادورشايان دادور، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

بهترین من

فتتگر

1392/6/10 9:07
نویسنده : مامان سارا
117 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز تو خیابون راه می رفتیم تو گفتی سارا فتتگرو ببین. من گفتم شایان چی می گی ؟ تو گفتی اوناهاش ببین بعد من یه آقای رفتگرو دیدم داره جارو می کنهنیشخند گفتم شایان اون رفتگره نه فتتگر گفتی آخه من بلد نیستم و من شرمنده شدمخجالت

یه روز علیرضا که از اداره اومد خونه دم در منو بوس کرد تو مارا نگاه کردی به من گفتی شوهرته؟؟؟؟؟ به علیرضا گفتی زنته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باهوششششش

تو ماشین معمولاً با خودت حرف می زنی . اون روز داشتی میگفتی سارا یادت نباشه( یادت نرهنیشخند) برام پیتزا و نوشابه بخری.

 دیشب برای خودت نقاشی می کشیدی. رو یه صفحه همش خطهای صاف می کشیدی و هر خط هم یه نفری بود. یهو گفتی: اینم آقای موسبی, اینم خانوم موسبی, اینم بچه موسبی( موسوی همسایمون)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین من می باشد